Αρκάς

Ο Αρκάς είναι Έλληνας καλλιτέχνης που ασχολείται με την τέχνη των Κόμικς.
Ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του '80 δημοσιεύοντας τη σειρά "Ο Κόκκορας" στο περιοδικό Βαβέλ και στη συνέχεια στο ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ και στο ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ.

Το έργο του αποτελείται κυρίως από σειρές με συγκεκριμένο θέμα - πρωταγωνιστές που δημοσιεύονται σε περιοδικά και εφημερίδες και συγκεντρώνονται στη συνέχεια σε άλμπουμ. Τα πιο γνωστά από τα έργα του είναι τα "Σόου Μπίζνες", "Ο Κόκκορας", "Ο Ισοβίτης", "Χαμηλές Πτήσεις", "Καστράτο" και "Η Ζωή Μετά".

Ο "Ισοβίτης" έχει γίνει και σειρά με μαριονέτες για την τηλεόραση, ενώ δουλειές του έχουν μεταφραστεί και σε άλλες γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά, πορτογαλικά πολωνικά, ρουμανικά, σέρβικα και βουλγάρικα).
Άλλα βιβλία του είναι: "Ξυπνάς το ζώο μέσα μου", "Φάε το κερασάκι", "Αταίριαστοι έρωτες" "Πειραματόζωα" και "Ο καλός λύκος".



ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ - Comics:

* Ο Κόκκορας:
1. Σιγά τ’ αυγά
2. Χοντρά Κόλπα
3. Νυχτερινά Επεισόδια
4. Πετάει πετάει
5. Συναναστροφές
6. Αδιέξοδα
7. Κορίτσια Μας Βιάζουνε
8. Ο Κόκκορας (επίτομο)


* Show Business:
1. Έλα στο καμαρίνι μου
2. Πάμε πρόβα
3. Το μεγάλο φινάλε
4. Show Business (επίτομο)


* Ο Ισοβίτης:
1. Κακές παρέες
2. Ένα ποντίκι στη σούπα μου
3. Γιατρέ έχω ένα βάρος
4. Ο θεός αγαπάει τον κλέφτη
5. Ο Ισοβίτης (επίτομο)


* Χαμηλές Πτήσεις:
1. Μπαμπά πετάω
2. Σπουργίτι είσαι και φαίνεσαι
3. Τίμα τον πατέρα σου
4. Κάνε πουλί να δεις καλό
5. Αν πετάξει το πουλί
6. Με τον κηδεμόνα σου
7. Το έξυπνο πουλί
8. Χαμηλές Πτήσεις (επίτομο)


* Καστράτο:
1. Απρέπειες
2. Όσο πατάει η γάτα
3. Εκτός ελέγχου
4. Περί ορέξεως
5. Γάτα είναι και γυρίζει
6. Παρενοχλήσεις
7. Η πιο σκύλα γάτα
8. Καστράτο (επίτομο)

* Ξυπνάς Μέσα Μου Το Ζώο:
1. Παιχνίδια για δύο
2. Τρελοί συνδυασμοί
3. Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (επίτομο)
4. Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (cd)

* Η Ζωή Μετά:
1. Αιωνιότητα είναι θα περάσει
2. Δουλειά δεν είχε ο διάβολος
3. Ένα θάνατο τον έχουμε
4. Για καλό και για κακό
5. Σκέφτομαι κι ας μην υπάρχω
6. Το φύλο των αγγέλων
7. Ο Θεός είναι καλός άνθρωπος
8. Θανάσιμα αμαρτήματα

* Πειραματόζωα:
1. Δε βλέπω βελτίωση
2. Έχω πολλά στο μυαλό μου
3. Νιώθω λίγο κομμένος
4. Πειραματόζωα (επίτομο)

* Φάε το κερασάκι
* Μετά Την Καταστροφή
* Αταίριαστοι Έρωτες
* Ο Παντελής Και Το Λιοντάρι
* Ο Καλός Λύκος
* Εχθροί Εξ' Αίματος (θεατρικό)
* Θηρία Ενήμερα
* Το Μικρό και το Μεγάλο
* Οι Συνομήλικοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου