Wolverine "Χαμένες αναμνήσεις"

...Για τους μεταλλαγμένους η M-Day ήταν κατάρα... αλλά για μένα ήταν κάτι καλό. Το ξόρκι της Scarlet Witch αφαίρεσε σχεδόν από όλους τους μεταλλαγμένους τις δυνάμεις τους, αλλά έδωσε σε μένα πίσω όλες μου τις αναμνήσεις. Και όλα αυτά που άρχισα να θυμάμαι δεν ήταν καθόλου ευχάριστα...
...Το όμομά μου είναι James Howlet. Γεννήθηκα πριν από ένα αιώνα και από τότε όλο μάχομαι και σκοτώνω. Αλλά δεν είχα καταλάβει μέχρι τώρα, ότι με χρησιμοποιούσαν σαν μαριονέτα όλο αυτό τον καιρό. Όλη μου η οργή μαζεύοταν και κατευθύνονταν από μια σκοτεινή οργάνωση που με είχε σαν δολοφόνο που εξολόθρευε όποιον του έλεγαν.
Μου έσβηναν την μνήμη μετά από κάθε αποστολή. Πολέμησα στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο με τους Αμερικοκαναδούς κομμάντο Devil's Brigade, στον Δεύτερο Παγκόσμιο με τον Captain America και τον Bucky και κατά την διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου με την ομάδα Team X, ακολουθώντας τυφλά τις εντολές τους.
Αργότερα ενώθηκα με τους X-Men. Αρχικά είχα σαν εντολή να δολοφονήσω τον Professor Xavier, αλλά ευτυχώς για μένα κατόρθωσε και μπλόκαρε τις εντολές τους. Ξόδεψα τα επόμενα χρόνια μαζί τους σε πολλές αποστολές, αλλά με πάρα πολλά κενά στην μνήμη μου.
Στις αρχές του '46 είχα εγκατασταθεί σε ένα χωριό στην Ιαπωνία, το Jasmine Falls. Ερωτεύτηκα και  παντρεύτηκα την Itsu ή οποία έμεινε έγκυος. Η ειρηνική αυτή περίοδος ήρθε να την διακόψει ένα δυσάρεστο γεγονός. Μια μέρα γυρνώντας σπίτι μου βρήκα την Itsu δολοφονημένη.
Ο θυμός μου ήταν μεγάλος. Περιπλανώμενος βρήκα έναν μυστικιστή μοναχό τον Muramasa, ο οποίος διοχέτευσε όλη μου την οργή σε ένα σπαθί-κατάνα που μπορούσε να σκοτώσει τον οποιονδήποτε. Το Muramasa Blade. Πριν όμως προλάβω να το χρησιμοποιήσω για να πάρω εκδίκηση, με έπιασαν, μου έκαναν πλύση εγκεφάλου και με ξαναέκαναν τον δολοφόνο που ήμουν πάντα.

Πάντα ήθελα όμως να ξαναβρώ το σπαθί. O Silver Samurai δεν ήθελε να μιλήσει για αυτό, αλλά με κατεύθυνε στον Bucky ο οποίος μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο δούλευε για τους Ρώσους σαν μυστικός πράκτορας. Μου αποκάλυψε ότι αυτός ήταν που σκότωσε την γυναίκα μου! Τσαντίστηκα τόσο πολύ που ήθελα να τον κόψω στα δύο εκείνη την στιγμή! Αλλά ανακάλυψα ότι και σε αυτόν του είχαν κάνει πλύση εγκεφάλου, άρα άλλος είχε δώσει την εντολή. Τελικά βρήκα τον Muramasa και πήρα την Muramasa Blade.
Μετά από ψάξιμο βρήκα ότι ο Γενικός Γραμματέας ήταν χαφιές, αλλά όταν τρύπωσαστον Λευκό Οίκο για απαντήσεις, έπεισαν τον Πρόεδρο να στείλει τον Nuke να με βγάλει από την μέση. Ο Nuke ήταν ένα παλιό πειραματικό μοντέλο του προγράμματος "Super Soldier", σαν τον Captain America, και τότε εγώ ήμουν αυτός που τον βασάνισε και τον έβαλε στο πρόγραμμα που τον μετέτρεψε σε τέρας. Ήμουν έτοιμος να τον βγάλω από την μιζέρια του αλλά μετά την επέμβαση του Captain America και των X-Men τον άφησα.
Τότε έγινε κάτι αναπάντεχο. Η Emma Frost τηλεπαθητικά ανακάλυψε ότι έχω ένα γιό! Ο αγέννητος γιος της Itsu είχε επιβιώσει μετά τον θάνατό της και μεγάλωνε κάπου μέσα στον κύκλο της συνωμοσίας που προσπαθούσα να αποκαλύψω. Έπρεπε να περάσω από τον ίδιο μου τον γιό, για να βρώ τον υπεύθυνο πίσω από όλα αυτά και αν είχε κληρονομήσει τις δυνάμεις μου, έπρεπε να χρησιμοποιήσω το σπαθί για να τον σταματήσω. Ξανασκέφτηκα το σχέδιο μου και θυμήθηκα το Carbonadium Synthesizer μια συσκευή που επιβραδύνει τον healing factor.
Η Team X έκλεψε το C-Synth από τους Ρώσσους το '68 και ο παλιός μου συμπολεμιστής Maverick το έκρυψε. Τον έψαξα και βρήκα ότι αυτός και η Jubilee είχαν ένα κέντρο για πρώην μεταλλαγμένους. Αλλά ο Ρώσσος Super Soldier Omega Red επιτέθηκε ψάχνοντας και αυτός το C-Synth και απήγαγε την Jubilee. Με την βήθεια της Black Widow τους βρήκα αλλά παραλίγω να πεθάνει η Jubilee στην μάχη με τον Omega Red. Όταν έφτασε ο S.H.I.E.L.D για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα με συνέλαβαν με αντάλλαγμα να της δώσουν ιατρική βοήθεια. Τότε ήταν που γνώρισα από κοντά τον γιό μου.
Το όνομά του ήταν Daken και είχε νύχια και ιδιότητες σαν τον πατέρα του. Μπήκε στο κελί μου μεταμφιεσμένος σαν πράκτορας του S.H.I.E.L.D  και κυριολεκτικά με ξεκοίλιασε!
Αμέσως μόλις θεραπεύτηκα δραπεύτευσα. Αυτό που δεν ήξερα ήταν ότι ο παλιός μου εχθρός Cyber είχε ξαναζωντανέψει. Ο Cyber εκπαίδευε την Devil's Brigade στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, και όταν τον συνέλαβαν δεκαετίες αργότερα είπε στον Nick Fury ότι ήξερε για την συνομωσία, οπότε τον σκότωσαν. Το πνεύμα του μπήκε σε ένα καινούργιο σώμα και αναζητούσε εκδίκηση.
Αυτός, με τον Daken και μένα αρχίσαμε μια μάχη, αλλά ο Cyber ξαφικά κατέρρευσε. Φάνηκε ότι το καινούργιο του σώμα είχε πρόβλημα στην καρδιά του. Πρόλαβε όμως και μου έδωσε κάποιες πληροφορίες για τον Daken, όπως ότι τον είχε εκπαιδεύσει το '50. Μετά χρησιμοποιώντας το C-Synt έφτιαξα Carbonadium σφαίρες και τις παρέδωσα στον Bucky
Τότε ήταν που άρχισαν τα περίεργα όνειρα. Όνειρα για μια άγρια φυλή λυκανθρώπων που ονομαζόταν Lupine που ζούσαν από τα προϊστορικά χρόνια και σαν αρχηγό είχαν τον τρομερό Romulus, ο οποίος έχτισε μια μυστική αυτοκρατορία με επιρροή σε όλη τον κόσμο.
Κατά την διάρκεια μιας μάχης με τον Sabretooth, η Storm με τον σύζηγό της Black Panther με βοήθησαν να τον παγιδέψω και μας οδήγησαν στην Wakanda όπου μας έδειξαν κόκκαλα των Lupine που είχαν βρει. Ρώτησα τον Sabretooth για τον Romulus, αλλά δεν μου αποκάλυψε τίποτα χρήσιμο. Αργότερα την νύχτα η πράκτορας Wild Child τον ελευθέρωσε.
Τον εντόπισα στις παλιές εγκαταστάσεις του Weapon X και μαζί με άλλους σούπερ ήρωες τον πολεμήσαμε. Με τον μυαλό του άδειο από αναμνήσεις και σε κατάσταση αμόκ, σκότωσε την Feral από την ομάδα X-Force. Αποφάσισα ότι έπρεπε να τον βγάλω από τη μέση μια για πάντα, έτσι του έκοψα το κεφάλι με την Muramasa Blade. Η Wild Child εμφανίστηκε πάλι και μου είπε ότι ο Sabretooth ήταν μόνο ένα πιόνι ενός μεγαλύτερου σχεδίου.
Φτάνοντας στην Madripoor ανακάλυψα στον τάφο της Seraph γραμμένο ένα όνομα. Romulus. Τα όνειρα μου έδειχναν αυτόν που με έκανε δολοφόνο και μου ανακάτεψε το μυαλό μου για ένα αιώνα. Επιτέλους είχα ένα στόχο.
Η αποστολή μου διακόπηκε από μια συμπλοκή που είχα με τον Azrael τον Άγγελο του Θανάτου. Ανακάλυψα ότι κάθε φορά που πέθαινα στο παρελθόν, η ψυχή μου κυριολεκτικά τον πολεμούσε για να ξαναζωντανέψω. Αποφάσισα να διακόψω αυτή την "συμφωνία" με αποτέλεσμα νε επιβραδύνει κατά πολύ την θεραπευτική μου ιδιότητα.
Συνεχίζοντας στο σχέδιο που είχα, έβαλα τον Bucky να προσλάβει τον Deadpool για να με σκοτώσει. Ο σκοπός μου ήταν να παρασύρω τον Daken γιατί ήξερα ότι ήθελε να με δολοφονήσει ο ίδιος και δεν θα άφηνε κανέναν άλλον να το κάνει. Έτσι όταν εμφανίστηκε ο Daken, ο Bucky του φύτεψε Carbonadium σφαίρες στο κεφάλι προκαλώντας του του αμνησία.
Ζήτησα από τον Professor Xavier να του "σβήσει" τις εντολές που του είχαν επιβάλλει, όπως είχε κάνει και σε μένα παλιότερα, αλλά συνάντησε δυσκολίες όταν οι Sebastian Shaw και η Miss Sinister εκμεταλευόμενοι την αμνησία του Daken προσπάθησαν να τον φέρουν στο μέρος τους.
Ο Xavier και εγώ τους νικήσαμε και ο Daken απέκτησε τις αναμνήσεις του. Ο Xavier επίσης αποκάλυψε την αλήθεια πίσω από την γέννηση του γιού μου. Ο Romulus είχε διατάξει τον φόνο της Itsu και ο ίδιος είχε κόψει την κοιλιά της για να πάρει τον μωρό της. Αυτή η αποκάλυψη έκανε τον Daken μισήσει τον Romulus και να συμμαχήσει με μένα για να τον βρούμε.
Ανακαλύψαμε τον Victor Hudson, δεξί χέρι του Romulus, αλλά ο Daken με πρόδωσε και αφού με τραυμάτισε αποφάσισε να τον κυνηγήσει μόνος του. Ο Nick Fury μου είπε αργότερα ότι ο Romulus χρησιμοποιούσε την οικογένεια Hudson για πολλά χρόνια. Οι Hudson είχαν το στρατόπεδο εκπαίδευσης του Cyber, αυτοί ήταν που έβαλαν το Adamantium στα κόκκαλά μου και με έλεγχαν όλα αυτά τα χρόνια. Η έκπληξη ήταν ότι ήμουν και εγώ ένας Hudson από την μεριά της μητέρας μου!
Ο Daken ενώθηκε με την ομάδα του Norman Osborn τους Dark Avengers, φορώντας την στολή μου, μόνο και μόνο για να τσαντίζει τους X-Men. Τον κυνήγησαν με την Muramasa Blade αλλά αυτός τους εφνιδίασε σπάζοντας ένα κομμάτι του σπαθιού, όπου αργότερα το έλιωσε και το προσάρμοσε στα νύχια του.
Βρήκα τον Victor Hudson ξανά αλλά ο Omega Red μου είχε στήσει παγίδα. Η μάχη μαζί του με εξουθένωσε και έδωσε την ευκαιρία στην Wild Child να με πιάσει. Μου είπε ότι ο Romulus είχε σαν σχέδιο να βρει κάποιον να τον αντικαταστήσει στην αρχηγία της μυστικής αυτοκρατορίας του. Έτσι όλο τον καιρό μας είχε βάλει εμένα τον Nuke, τον Cyber, τον Sabretooth, τον Omega Red, την Wild Child και τον Daken να μαχόμαστε
Τώρα είχα ένα πρόβλημα. Δεν με ένοιαζε η αυτοκρατορία του Romulus αλλά ένοιαζε τον Daken. Και θα προσπαθούσε να με σκοτώσει. Ο Omega Red σκότωσε την Wild Child, αλλά εγώ τον καθάρισα, κάνοντας τον Romulus να βγει από την κρυψώνα του για να με πολεμήσει.
Στην μάχη ήταν πίσω από κάθε μου κίνηση και ήταν γνώστης όλης της εκπαίδευσης που είχα. Με νίκησε και κόπηκε από μόνος του με την Muramasa Blade για να μου δείξει ότι είναι άτρωτος.
Έπρεπε να ξανασκεφτώ την στρατηγική μου και να βρω κάτι που δεν θα το περίμενε. Συμβουλεύτηκα ένα σούπερ κακό ονόματι The Answer που με βοήθησε σε ένα πολύπλοκο σχέδιο. Έσπασα την συμμαχία μεταξύ της Clan Yashida και του The Hand που ήταν μυστικά πιόνια του Romulus, κάνοντάς το να φαίνεται ότι προσπαθούσα να αποδιοργανώσω την αυτοκρατορία.
Μετά ξαναεκπαιδεύτηκα με την Muramasa Blade από τον Silver Samurai.
Οι επόμενες κινήσεις μου ήταν για να τον μπερδέψουν. Συμμάχησα με τον εξωγήινο γιο του Hulk, τον Skaar, τον Cloak και την Ruby Thursday. O Romulus δεν ήξερε τι έκανα οπότε έβαλε τον Victor Hudson να απαγάγει την σύντροφο του Cloak, την Dagger. Εμείς την ελευθερώσαμε και καταφέραμε να σκοτώσουμε τον Victor.
Ο Romulus στράφηκε τότε στην Ruby Thursday. Για να την αντικαταστήσω ζήτησα από τον Daken να με βοηθήσει, αλλά αυτός με πρόδωσε ξανά. Ευτυχώς ήταν κάτι που περίμενα να το κάνει. Το σχέδιο του The Answer ήταν ψεύτικο. Δεν το ακολουθούσα ποτέ. Αντιθέτως ο Deadpool με βοηθούσε να καταστρώσω ένα δεύτερο σχέδιο.
Αντιμετώπισα τον Daken για την προδοσία του και τον κάρφωσα με ένα σπαθί ίδιο με την Muramasa Blade. Αυτό έκανε τον Romulus να εμφανιστεί. Ο Skaar,ο Cloak και εγώ του επιτεθήκαμε αλλά ο Daken αφού ανάρρωσε προσποιήθηκε ότι είναι με το μέρος του.
Στη συνέχεια τον τραυμάτισε και έδωσε την ευκαιρία στον Cloak να τον τηλεμεταφέρει μακριά.
Πολέμησα για τελευταία φορά τον Romulus στα ερείπια του πατρικού μου σπιτιού των Hawlett. Ο μόνος τρόπος για να μην ακολουθήσει ο Daken την πορεία του Romulus στην αυτοκρατορία του, ήταν να βγεί ο Romulus από την μέση.
Τον νίκησα και τον εξόρισα στην Dark Dimension μια διάσταση μέσα στον μανδύα του Cloak. Εκεί θα ζήσει το υπόλοιπο της ατελέιωτης ζωής του χωρίς να εξουσιάζει και να ελέγχει κανέναν.
Έπρεπε όμως να αντιμετωπίσω και τον Daken για τελευταία φορά. Είχα καταλάβει πια ότι δεν μπορώ να τον αλλάξω. Πάντα θα με μισούσε και πάντα θα είχε όρεξη για περισσότερη δύναμη.
Αλλά εγώ φρόντισα να μην μετατραπεί στον επόμενο Romulus και φρόντισα να μην μπορεί να με σκοτώσει. Τον νίκησα για τελευταία φορά και του έβγαλα τα Muramasa νύχια του.
Έθαψα την Muramasa Blade και τα νύχια του Daken σε ένα σημείο που μόνο εγώ ήξερα. Κανένας δεν θα τα ξαναχρησιμοποιούσε ποτέ. Κατάφερα επιτέλους να βγάλω από την μέση τον άνθρωπο που μου προκάλεσε πόνο και θάνατο για ένα περίπου αιώνα. Το παρελθόν μου θάφτηκε μαζί με αυτό το σπαθί. Καιρός είναι να δω το μέλλον μου από δω και πέρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου